تجلی غدیر در عصر ظهور"ویژه نامه ی غدیر"
بدعتی بنام سنت
کتاب «از کجا تا بکجا» را بخوانید تا بدانید منکرین غدیر از صلب سامریها و یهودند.
مگر تاریخ نمیگوید که یهود، سقیفه را ملعبه خود ساخت تا سقیفه، بنام سنت، بدعت ایجاد کند و غدیر را بکوبد.
ولی غدیر منشور حکومت الهی فردا و فرداهای انسان که به (اراده الله) ایجاد شده مگر با ارادهی (همج رعاع) یعنی اصحاب بزدل و پشه صفت سقیفه، باطل و محو میگردد.
{یریدون لیطْفیوا نور الله بافْواههمْ والله متم نوره ولوْ کره الْکافرون}
۲ نکته:
1- {ان لمْ تفْعلْ فما بلغْت رسالته}، اگر غدیر از اسلام منها گردد، رسالتی، قرآنی و دستورالعملی باقی نمیماند، آنچه میماند دستورالعمل کعب الاحبار یهودی وزیر فرهنگ سقیفه و احادیث ابوهریره وزیر ارشاد دستگاه منافقین است، پس برای بقاء اسلام، غدیر لازم است و بقاء غدیر، جشن، چراغانی، مدیحه سرایی، سخنرانی، کنفرانس، کتاب، سایت و ماهواره با همت بالا و خلوص دقیق لازم دارد.
2- مجاهد در مسیر غدیر تا ظهور و قیام قیامت، مشمول دعای (اللهم انصر من نصره) میباشد و {والله یعْصمک من الناس} حافظ اوست.
نتیجه اینکه پاسخ (اهدنا) گفتن بشر، «من کنت مولاه فعلی مولاه» آمد
و خداوند متعال به وعدهی {استجب لکم} با خطبه نورانی غدیر، عمل فرمود.
مگر تشنه را به سوی غدیر و سرچشمه آب حیات نباید ببرند؟
غدیر ترسیم هندسی فکر بشریت:
غدیر مستند شقشقیه و فریادهای مولای عظیمالشان انسانها علی× است و علیه منافقین از شمشیر ذوالفقار تیزتر و کشندهتر است. آنها که میگویند چرا علی× شمشیرش را در روز سقیفه غلاف نمود، چرا از احتجاجهای آنحضرت چیزی نمیگویند؟
چرا خطبههای فاطمی÷ که به استناد غدیر بیان گردیده است را عمدا نمیشنوند.
غدیر ترسیم هندسی فکر بشریت و یا نقشهی زندگی انسانیت، مبنای فکری «السبطان فی موقفیهما» است، یعنی صلح الحسن× و قیام الحسین× بر حجیت غدیر تکیه زده است.
استراتژی صلح و قیام، خانه نشینی تا بیان احکام بر محور تاییدیه الهی (ثم الامامه فی ذریتی من ولده الی تلقون الله و رسوله) دور میزند.
چه خوش است روزی برسد که خطبه الغدیر را سر درب مسجد الحرام و کعبه با آب طلا بنویسند و ورود منافقین را به زادگاه امیرالمومنین× ممنوع اعلام دارند.
و آن روز دیر نیست، روزی که اقامه (صلوه) در نظام حکومتی آخرین مطلوب غدیر بپا گردد {ربنا لیقیموا الصلوه....}
غدیر آب حیات بشریت:
انسان در آخرالزمان غریب واقع شده است. چون دستش کوتاه و خرما بر نخیل است.
ولی با این حال اگر خوب فکر کند و تدبیر لازم را داشته باشد، راه را از چاه میتواند تشخیص بدهد، البته همه می دانند که طلب تشنگی اساس کار است، بصیرت استبصار میخواهد.
دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
مستبصرینی که به بصیرت الهیه رسیدهاند، تشنه غدیر شده از آبشار خطبه النبی| سیراب شدهاند.
جریان غدیر تا ظهور:
غدیر آب حیات بشریت و مدرس حیات طیبه انسان است.
این آب حیات تا ظهور {اعْلموا ان الله یحی الارض بعد موتها} جریان دارد. اندیشمندان مومن، به آیه {یا ایها الرسول بلغ...} نگاه {انزلنا من السماء ماء طهورا} میکنند.
امتحان بزرگ الهی:
مگر تشنه حقایق در هر زمان نبوده و نیست؟ مگر برای آنها که {کرهوا ما انزال الله} یعنی از غدیر گریزانند، باید دست از کار برداشت؟
مگر کسانی که {فی قلوبهم مرض} توانایی دارند که غدیریان را محکوم نمایند، پس نصرت خداوند متعال چه میشود؟
به هر حال غدیر امتحان بزرگ الهی در فراز و نشیب تاریخ، میزان الاعمال و شاقول افکار بوده است. مردی که دستش در دست پیامبر خدا|، بزرگ عالمیان است، {یدالله فوق ایدیهم} را مصداق میباشد.
همان را میگوییم که یاور آدم، نوح، ابراهیم، موسی و عیسی^ گردید و محمد حبیب خدا| را در بدر، احد، خندق، خیبر و... نصرت داد.
همان که منتخب خداوند است و نامش از نام او مشتق گردیده است.
او که به اذن خداوند کار خدایی میکند، نه فقط در غدیر دست در دست پیامبر خدا| دارد که از اول خلقت، همراه او بوده است.
مگر آیهی {وسیل من ارْسلْنا من قبْلک من رسلنا ...} را فراموش کردهایم که ذیل آن مفسرین گفتهاند:
انبیاء در شب معراج، محور رسالت خود را ولایت رسول خدا| و امیرالمومنین× بیان داشتهاند.
غدیریان هیچ هراسی نباید بخود راه دهند، سقیفه نمیتواند غدیر را بشکند، اینها امتحانی بیش نیست. مگر نمیبینید روی طرفداران سقیفه سیاهتر میشود و چگونه خود را عمدا به فراموشی میزنند و خفاشوار از خورشید غدیر فرار میکنند.
و امروزه، این بیچارهها هر چه قدرت دارند در سایت و ماهواره خلاصه میکنند، اما دلالت غدیر بیشتر میدرخشد.
نگاه کنید رهیافتگان را که چگونه دسته دسته به مدرسه اهل البیت^ وارد شده به غدیر و صاحب آن پاسخ مثبت میدهند.
البته باید غربال شدن مردم پیش بیاید تا معلوم شود چه کسی عبدالله است و چه کسی اجیر وابستگان سقیفه، و عمال یهود.