مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

"مقتدای مسیح" صفت حضرت مهدی روحی له الفداه می باشد به معنای کسی که مسیح بر او اقتدا می کند. وبگاه مقتدای مسیح با محور تلنگری به قدر وسع خود راه اندازی شده است. ان شاء الله به امضاء حضرت مزین گردد.

تبلیغات

چرا حضرت مهدی ظهور نمی کند؟

پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۰۰ ق.ظ

چرا حضرت مهدی ظهور نمی کند؟

شخصی به نزد حضرت امام حسن علیه السلام آمد و گفت: ای پسر امیرالمومنین پس چرا قیام نمی کنی!مگر تو امام ما نیستی؟ به خدا ما را خار کردی (صلح با معاویه)

امام حسن علیه السلام فرمودند: برو و گوسفندان فلانی را در فلان جا بشمار و بیا!

فرد با ناراحتی گفت: یا ابن رسول صلوات الله علیه و آله پاسخ من را نمی دهید!

امام حسن علیه السلام فرمودند: برو و آن گوسفندان را بشمار و بیا!

فرد رفت و پس از شمارش گوسفندان خدمت امام حسن مجتبی علیه السلام آمد و گفت تعداد آن گوسفندان سیزده (13) است.

حضرت فرمودند: اگر به تعداد آن گوسفندان، سیزده نفر با من متحد بودند به خدا قسم که من قیام می کرد.

فرد پرسید: آیا 13 نفر در این شهر با شما متحد نیستند؟

حضرت فرمودند: حتی ده نفر!

فرد پرسید: آیا پنج نفر هم با شما نیست؟

حضرت فرمود حتی یک نفر هم با من نیست!

فرد گفت: من با شما هستم!

حضرت فرمود: تو هم پس از اعلام قیام من جا خواهی زد!

 

این حدیث چندین بعد دارد، به طور کل هر حدیثی چنین ابعادی دارد! اگر یک بار دیگر حدیث را مرور کنید، درخواهید یافت که شخص سائل وقتی امام به او دستور رفتن و شمارش می دهد، ناراحت شده و می پرسد که آیا جواب من را نمی دهید؟

این به معنای شک کردن در مورد سخن امام زمانش است! حرف امام زمان حرف خداست، فرض کنید خداوند به شما بگوید: برخیز و برو، شما می ایستید؟ یقینا سریعا حرکت می کنید و می روید.

حال امام زمان دستور می دهد، اگر شما اندکی تعلیل کنید یقینا به این شان بلند ایمان کامل ندارید. علت تعلیل خواستن شما از کسی که بر شما حجتش روشن است، بی دلیل و علت و کار بیهوده ایست.

ما به امام زمان خودمان ایمان نداریم، دلیل بر مدعا این که هر چه امام زمان کند و بخواهد بکند دلیل می خواهیم! امام زمان در خون شما هم شریک است و حق اعتراض نداریم.

ان شاء الله ایمان راسخ پیدا کنیم تا بتوانیم از یاران حضرتش باشیم.

  • عمار سبزواری

امام زمان

حضرت مهدی

ظهور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی