مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

"مقتدای مسیح" صفت حضرت مهدی روحی له الفداه می باشد به معنای کسی که مسیح بر او اقتدا می کند. وبگاه مقتدای مسیح با محور تلنگری به قدر وسع خود راه اندازی شده است. ان شاء الله به امضاء حضرت مزین گردد.

تبلیغات

ضرورت کمپین حضرت زهرا سلام الله علیها:
 
امروزه یکی از بزرگترین ابزار اطلاع رسانی و بیان عقاید فضای مجازی می باشد. اما اگر در این ابزار بزرگ تبلیغی با ضابطه و به صورت  گروهی کاری را انجام دهیم  تاثیر آن کار چند برابر خواهد شد.
 
مخالفین شیعه نیز برای بیان عقاید باطل خود  به صورت گسترده از این سبک استفاده می کنند. چند سال قبل وهابیت کمپین بزرگی پیرامون عایشه دایر کردند که از مخاطبین اهل سنت و وهابیت برای  شرکت در این همایش عظیم دعوت شده بود. امروزه نیز همین کمپین ها برای اهل سنت و وهابیت وجود دارد اما به صورت نامحسوس و پنهانی. می بینیم گاهی یک شبهه بر علیه شیعه در شبکه ماهواره ای وهابی گفته می شود. همان ایام این شبهه در تمام فضای مجازی پخش می شود. این نکته خود بیانگر اوج فاجعه می باشد. ما بر آن شدیم که کمپین بزرگ وبلاگ نویسی را در مورد حضرت زهرای مرضیه (س) راه اندازی کنیم تا بتوانیم مطالب فاطمی را به طور گسترده در فضای مجازی پخش نماییم.
 

بخش های کمپین:

 
مقالات فاطمی

اشعار فاطمی

پاسخ به شبهات فاطمی

سخنرانی و مداحی های فاطمی

طراحی و پوسترهای فاطمی

نرم افزارهای فاطمی

توضیحی پیرامون رویه کمپین:

همانگونه که مستحضرید در این کمپین ۶ باکس مجزا با موضوعات متعدد داریم که سعی می کنیم تمام مطالب مربوط به حضرت فاطمه (س) را در آن قرار دهیم تا وبلاگ نویس های بزرگوار بنا بر سبک وبلاگ و علاقه مندی خویش بتوانند از مطالب استفاده کرده و آنها را در وبلاگ ها و وب سایتهای خویش قرار دهند. این روش باعث می شود تا ایام فاطمیه تمام وبلاگ نویس های شیعه به نوعی در مورد حضرت زهرا (س) بنگارند.

سخن پایانی:

امیدوارم وبلاگ نویس های شیعه بر ما منت نهاده و در این کمپین عضو شوند تا بتوانیم با کمک هم پاسخ دندان شکنی به دشمنان حضرت زهرا (س) بدهیم؛

آدرس: http://www.shahideh.com

منبع: گفتگوآرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی