مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

"مقتدای مسیح" صفت حضرت مهدی روحی له الفداه می باشد به معنای کسی که مسیح بر او اقتدا می کند. وبگاه مقتدای مسیح با محور تلنگری به قدر وسع خود راه اندازی شده است. ان شاء الله به امضاء حضرت مزین گردد.

تبلیغات

وبسایت شبکه جهانی امام حسین "ع"
توسط خوارج زمان
وهابیت کور دل هک شد

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران و خواهران مسلمان و شیعیان خالص رسول الله

سلام علیکم

شب گذشته دست پلید شیطان از آستین منحوس ترین انسانهای روی زمین بیرون آمد و سایتهای معظم و پر بیننده امت اسلام که همانا شیعیان پاک امیر المونین بود را هک نمودند.

این واقعه در حالی صورت می پذیرد که سالیان دراز است شعار وحدت در بین مسلمانان جریان دارد و وهابیت پلید و کثیف نیز می دانند به وجود آورندگان سایتهای شیعه عموما کسانی هستند که به صورت خودجوش و برای رضای حضرت حق و انتشار معارف الهی دست به این حرکت زده اند.

وهابت بی شرم در حالی دست به این جنایت هولناک می زند که مدعیست عامل به دستورات  قرآن است! آیا قران فرمان نداده است که : سخنان  را بشنوید و بهترین آن را برگزینید.

آیا شما به ابتدائی ترین اصول انسانی عمل می کنید؟و آیا اصولا از بین بردن تعالیم یک مذهب (به زعم شما غیر مسلمان) از لحظ اخلاق اسلامی کاری شایسته به حساب می آید.

آنچه مسلم است نصحت کردن فایده ندارد و یاسین به گوش خر خواندن است  که البته:

تو را خر خواندم و گشتم پشیمان         که آن بیچاره را بد نام کردم.

علیهذا در اینجا روی سخنم با جوانان شیعه است:

دیدید!! آیا به واقعیت پی بردید؟ایا امت دروغین اسلام را شناختید؟ آیا لشگر شیطان را در لباس اسلام درک نمودید؟ به رغم اهل سنت وهابی و آلوده به خبایث این عملشان نیز برای ما سرشار از درس و موفقیت خواهد بود زیرا که جوانان شیعه آموختند که اسلام راستین در کجاست و مدعیان دروغین سنت چه کسانی هستند و حال آموختند که دست برادری را در دستان خودشان بفشارند و مردانه در دفاع از مکتب امیر المومنین علی علیه السلام پای فشاری کنند.

و اما برادران عزیزم در سایتهای هک شده!!

خداوند متعال اجر شما را مضاعف فرماید و قوت روز افزون نصیبتان نماید اگر چه از بین رفتن زحمات بسیار دشوار است اما شما که برای اعتلای کلمه الله وبرای نشر احکام الهی اقدام نموده بودید و اقدام به تاسیس سایت نموده بودید باز هم می توانید پر توان تراز گذشته همان فضا ها را دوباره ایجاد نمایید – انشاء الله

اینگونه خباثتها مختص به امروز نیست آنان که سایت شما را تخریب نمودند همان تخریب کنندگان بقیع وسامرا هستند که امروز به شما پرداخته اند چه افتخاری از این بالاتر که خطر وجود شما را هم ردیف قبور ائمه پاک دانسته اندو شما را مظلومه تخریب نموده اند.

به این شرفی که نصیبتان گردیده افتخار کنید وبه آن ببالید. وبرای آغازی دوباره تلاش نمایید و بدانید برادران شما در اقصی نفاط دنیا باشما همراه خواهند بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

  • عمار سبزواری

شبکه امام حسین

مقتدای مسیح

هک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی