مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

مقتدای مسیح

کشکولی از مطالب دینی

"مقتدای مسیح" صفت حضرت مهدی روحی له الفداه می باشد به معنای کسی که مسیح بر او اقتدا می کند. وبگاه مقتدای مسیح با محور تلنگری به قدر وسع خود راه اندازی شده است. ان شاء الله به امضاء حضرت مزین گردد.

تبلیغات

یادبودی برای فعال رسانه‌ای

جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵ ق.ظ

سال‌ها از راه‌اندازی وبلاگ مقتدای مسیح می‌گذرد. در این دوران‌ها افراد بسیاری ما را همراهی کردند. این همراهی ها در قالب طراحی، نوشتار مقاله و حتی اداره وبلاگ بود. در آن دوران که فعالیت مقتدای مسیح به شدت زیاد و کمتر کسی غافل از وبلاگ نویسی بود، مقتدای مسیح با شخصیت مهربان و اهل دلی آشنا شد که توانست مدت‌ها از او کمک بگیرد. در این نوشتار قصد کردیم تا در سالگرد درگذشت یکی از دوستان قدیمی مقتدای مسیح یادی از او را زنده کنیم.

جناب آقا محمد علیار، از همراهان قدیمی مقتدا مسیح بودند. ایشان که امروز اولین سالگرد درگذشتشتان را برگذار کردیم، در این سال ها همواره همراه بودند و در زمینه اداره و نوشتن مقالات ما را یاری رساندند. برایش علو درجات را خواهانیم. ایشان را از سال 1390 با طرحی برای نوشتن سخنان علما در قالب پادکست، شناختیم. در میان این سال ها نیز ما را از کمک های بی دریغشان محروم نساختند. ایشان که تحصیل کرده دانشگاه شریف تهران بودند، زحمات بسیاری برای پیوند بین علم و دین داشتند که امید است توسط دوستان گروه افق کوثر ادامه یابد تا به نتیجه مطلوب دست یابند. با گذشت یکسال از درگذشتشان؛ هنوز نتایج تحقیقات کامل نشده‌است و ما را چشم به راه نگه داشته‌اند.

به مناسبت جا دارد از دوست عزیزمان، جناب آقای علی دقیقی شاهرودی که سابقا به واسطه وبلاگی به نام فاروق با او آشنا شدیم؛ یادی بکنیم. امیدواریم کمتر داغ دوست ببینیم و بیشتر بتوانیم برای رسیدن به نقطه ظهور، تلاش کنیم. برای هر دو عزیزمان فاتحه ای می تواند آرامشبخش باشد.

ممنون از همراهی شما عزیزان.

  • عمار سبزواری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی